Mitäs vuoden aikana onkaan tapahtunut, hmm.

Tärkein ja isoin asia oli neljännen lapsenlapseni syntymä 22.04.2010, silloin maailmaan putkahti kaunis pieni tyttö, Lina Erikan pikkusisko, Mona Omelia. Tuttujen kesken ihan Omppu tai Omppa, kuten minä prinsessaa useimmiten kutsun.  

Kuvaa minulla ei ole, koska unohdan kameran aina kotiin.. Minnalla kuvia on, mutta kun Minna ei enää asu kotona. 

Käsitöitä on valmistunut melkein tasaiseen tahtiin. Kaikkia en ole edes kuvannut. Nyt olen mukana taas lankahamstereissa, joten kulutusta varsinkin tässä kuussa on ollut ihan kiitettävästi. Kilo on varmaan mennyt rikki. Uusia lankoja olen ostanut vain tarpeeseen, viimeksi pienten tyttöjen puseroihin.

Kuva on aivan omituinen, säädöt on varmaan ihan pyllyllään.. Reetalla sinisävyinen Puro-neule ja Riitulla kirjava tunika 7veikasta.

Ylimmässä kuvassa Riitu opettaa Reetaa poseeraamaan, kröhm, ja alemmassa kuvassa Reeta on tainnut ihan villiintyä

Sukkia tulee kuin liukuhihnalta, tänä vuonna ainakin kymmenen paria, kun vauvantossut ( 3-4 paria ) lasketaan mukaan. Tossuista ei ole yhtään kuvaa, viime vuonna niitä tein jo vauvalahjoiksi. Tiskirättejä olen tehnyt myös ja niitä teen lisääkin. Itselläni niitä alkaa jo olla aika reilusti, mutta kun niitä puuvillalangan(-KIN) jämiä on niin paljon.

Riitu-sukat, joiden ohje kenties julkaistaan tulevassa Sukkakirjassa, josta ei nyt sen enempää.  Lankana 7veikka, jonka Riitu ihan itse valitsi sukkiaan varten, vaikka tarjolla olisi ollut muitakin. Tämä lanka on ihan uutta, Riitu halusi sen, kun olimme ostamassa tunikalankoja. Reetakin valitsi puseroonsa langat ihan itse. Tietty kuvassa myös yksi tiskirätti, niitä valmistuu joka välissä. Melkein ainakin.

Edellisistä vain Riitun tunika ei ole mukana hamsteroinnissa, muut kylläkin. Tunikan viimeistelin helmikuun puolella, mutta en saanut siitä edes yhtään sääligrammaa   

Paljon muutakin on tämän kuun aikana valmistunut, mutta en ole kaikkia kuvannut, saati koneelle siirtänyt. Nyt olen pikkuläppärin varassa, joten kuvien kanssa värkkääminen on  to-del-la  hidasta.. Saa nähdä koska seuraava päivitys tulee, sitä odotellessa!

 Muoks. tässä vielä uusin nappi ja minähän olen mukana siis kuutosblogissa