Tai enhän minä unohtanut ole, en vain ole saanut aikaiseksi laittaa näkyville näitä saamiani kunnianosoituksia:

919422.jpg

Tämä minulle myönnettiin Wilmuskan toimesta, kiitos ja kumarrus!!

Sipiltä sain puolestani tämmöisen tunnustuksen:

919425.jpg

Olen hyvin otettu myös tästä! Kiitos!

En laita näitä eteenpäin, olen sen verran myöhässä, että kaikille nämä on jo annettu.

Nyt kun vihdoin sain oman koneeni kuntoon (Rakastus sai..), niin laitetaanpa jotain kuviakin.

921706.jpg

Hauskaa pesuhuoneessa.. Vaatteet pois ja sormiväripurkit auki! Luovaa taidetta Riitun, Nean ja Reetan toimesta. Hupia riitti pitkäksi aikaa. Ja lopuksi lapset pesivät sotkut pois yhdessä.

921707.jpg

Reeta ja suvun uusin vauva. Kuvan oton jälkeen Reeta pakkasi tuttinsa ja luovutti ne vauvalle. Ensimmäisenä yönä tutin perään piti itkeä noin puoli tuntia, toisena yönä Reeta kitisi vain muutaman kerran.

Tasapuolisuuden vuoksi myös Riitu-täti pääsi kuvaan:

921710.jpg

 

921711.jpg

Linnealle tilaustyönä tekemäni pontso, Lankana Kitten Mohair, jota meni himpun verran alle kerä. Ohje Roosa-huivi UllastaSirpaLeen esimerkkiä noudattaen. Tähän työhön olen erittäin tyytyväinen, pontsosta tuli juuri sellainen kuin pitikin. Olen yllättynyt.. Puikoille pääsi pontson innoittamana Roosa-huivi mulle ittelle silkki-villasta.

Ja lopuksi vastaan vielä haasteeseen, jonka senkin olen saanut jo joku aika sitten Päiviltä, Wirkkuu & Tikkuu-blogista. Mitä minulla olikaan päälläni haasteen lukiessani. Olin avojaloin, alimpana mustat pikkarit, mustat Lindeksin rintsikat, joku virttynyt t-paita ja sammarit, joiden ostopaikkaa en muista. Korvissa kultaiset korvikset jostain 70- tai 80-luvulta, kaulassa ihana kissa-koru, kultainen sekin. Sormissa kihlasormus ja neljä muuta kultasormusta. En jatka tätäkään, olen tässäkin hieman myöhässä.