Sain siis haasteen... Kaksikin, jos ollaan ihan tarkkoja. Ensimmäinen tuli Merjalta ja toiseen "törmäsin" Ziinan blogissa. Nimittäin eilen/yöllä surffailin Reetan kanssa näissä neuleblogeissa ja Ziina oli kirjoittanut blogiinsa näin:  Haastan kaikki jotka ovat juuri nyt alasti, jatkamaan tätä meemiä. Ja minä olin alasti. Että sen pitemmittä puheitta.

Kerron mitä mulla on päälläni kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perässä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa tästä haasteesta ja tästä merkinnästä.

Mitä minulla sitten oli päälläni, kun luin Merjan heittämän haasteen. Niin tylsää ja jokapäiväistä: harmaat H&M:n housut, saman firman pikkuhousut, urheilurintsikat (ovat tosi ihania arkikäytössä! Ei valu olkaimet :) ), t-paita. Ei sukkia, yksi omituinen tapani on kulkea lähes aina avojaloin.

En haasta tähän ketään, vaan matkin Ziinaa. Haastan tähän kaikki, jotka lukevat tätä avojaloin ja jotka tähän eivät ole vielä vastanneet. Olkaa hyvät!

Käsityörintamalla hiljaista. Lapasvaihtolapaset viimeistelyä vaille valmiit!! Hyvä mä, nyt tuli paremmat kuin ekalla kerralla!