... tällä kertaa ihan kaupasta. Kävin esittelemässä Sipille paikallisen halpa-kaupan lankavalikoimaa, enkä päässyt sieltä tyhjin käsin pois itsekään. Puikot löytyi minullekin, oikein Addit.. Ja lankaa. Esittelen ne myöhemmin, jahka saan niistä tulossa olevan työn puikoille.
Kävin vielä Käsityö-Aitta Anneliinassa, koska siellä oli Step-lanka tarjouksessa (10€/kerä) ja mikä minua siellä odottikaan!!
Loppuvuodesta oli Modassa (kai??) yksi ohje, johon ihastuin välittömästi. Puseron tekeminen tyssäsi kuitenkin langan puutteeseen. Pusero on kuitenkin sen näköinen, etten sitä voinut kuvitellakaan tekeväni mistään korvaavasta langasta (minun tapauksessani seiska veikka). Ja nyt Anneliinasssa oli juuri yhden puseron verran lankaa odottamassa juuri minua! Ei tuota väriä mitä kuvasssa, vaan puna-ruskeaa. Enemmän minun mieleeni.
Puseron ohje on nyt lehden mukana luultavasti Oulussa? Tai sitten jossain hyvässä (mun omassa) jemmassa.
Step-lankaa ostin kolme kerää, kyllä voikin olla kallista..
Onhan se kallista, jos ei rahaa oo..        359347.jpg
Kuvassa myös Riitulle tuleva Peppi-sukka, varsi pitää olla polveen asti. Raitageneraattorina toimi aluksi Riitu itse, ja Riitun kyllästymisen jälkeen minä, jämälankojen määrän puitteissa. Lankoina (yllätys, yllätys) seiska veikkaa, ehkä nalleakin ja muita laatikoiden pohjilta ja kaappien kätköistä löytyneitä epämääräisiä nyssäköitä. Niistä saisi sukkia melkoisen kasan..