Minä kun olin jo vannonut, etten hurahda yhtään mihinkään uuteen juttuun, kun vanhojankin suunnitelmia on enemmän kuin ehdin tehdä.. Ja kuinkas kävi?
Kauhavan Kangas-Aitassa törmäsin taas Rosee-pitsiin. Oikeastaan se oli Marja-Leenan tekemä pienen pieni pontso, mikä minutkin sai sitten hurahtamaan.
Nyt siis on ostettu se puinen versio siitä rosee-pitsi-hässäkästä ja olen saanut niitä kukkiakin tehtyä pienen pontson verran. Osan olen jo yhdistänytkin, mutta tuo väkertäminen sai hartiat ihan jumiin.

Siis miksi mulle aina käy näin? Jostakin tulee yht´äkkinen innostus ja kaikki muu jää taka-alalle. Nyt sitten pitäisi tehdä ainakin neljä pontsoa ja vauvan peittokin on tilattu. Vivaldi-jakku on ihan loppusuoralla, mutta se ei jaksa nyt sitten vähäkään innostaa...

Ja koska kameran akku on tyhjä, en laitakaan kuvaa keskeneräisestä pontsosta, vaan joutsenista, jotka aamulla uiskentelivat rannassa. 

           485397.jpg