Kamera on taas kadonnut. Sain KristiinaS:ltä ihanan paketin, kun olin 60000s kävijä hänen blogissaan! Lankaa, tietysti! Enempää en kerro, ennen kuin kamera tulee jostain vastaan.

Huomista Kauhajoen reissua olen järkännyt ja nyt on sitten alkanut vastustaa.. Se pieni linja-auto, jolla oli tarkoitus lähteä, hajosi. Toista vastaavaa ei tähän hätään löydy, eikä sitä rikkinäistä ehditä saamaan kuntoon. Taksi-bussia olen kysynyt, se tulisi tuplasti kalliimmaksi. Enkä saa edes kaikkia naisia kiinni (seuraavaa reissua järjestäessäni otan kaikilta puh.numerot!), että voisin tiedustella sopiiko tämä heille. Tietysti voitaisiin mennä kahdella henkilöautolla, mutta vain minä olen innokas kuski. Mitä ihmettä mä teen.  Kaiken lisäksi nuo nuorimmaiset potevat flunssaa edelleen. Reetalla ei enää ole kuumetta, mutta ikävä yskä vaivaa. Nukkuminen on tosi huonoa, meillä molemmilla. Riitulla on kuumetta ja lisäksi vielä jonkinmoinen känkkäränkkä-päivä. Minulla on kuumeinen olo ja nenä vuotaa, mutta reissua en peru!! 

Vali, vali siis tänäänkin. Löytyykö mitään positiivista?? No, ne Kristiinan langat piristivät todella mukavasti. Kevät on tulossa, linnut sirkuttaa ja räystäät nokkuu  vettä. Tänään pääsen myös parturiin, tai siis parturi saapuu taas meille! Hiukseni lyhenevät taas! Enkä ole kertonutkaan, että tästä blondista on tullut, ei brunetti, vaan violettihiuksinen!! :D Minnan hiuksia värjättiin, eikä ylimääräistä väriä voinut heittää hukkaan...

Ei kai se auta kuin lähteä perunoita kuorimaan ja etsimään kameraa, pitikin sen taas kadota. Huomenna sitä olisi tarvittu... Pitäkää peukkuja, että se löytyy. Muuten tulee tylsä matkakertomus huomisesta!!