Voitin myös TanjaS:n järjestämässä arvonnassa:

                  435549.jpg
Sain kirjepapereita ja -kuoria (osa jo käytetty!!), ihania tarroja (näistäkin jo ehditty ottaa) ja tosi kauniin kortin! Tässä juuri viime viikolla yritin löytää kirjepaperia, mutta ei minulla ollut, joten palkinto osui aivan nappiin! Ja tarroja kuluu aina! Yksi meni eilen synttärilahjan koristeluun. Siis paketin koristeluun...

Lisäys / korjaus edelliseen; myös Riitu oli arvonnassa mukana ja jaoimmekin voiton tasan. Tarrat Riitulle ja kuoret ja paperit mulle. 


Eilen aloitin NYSväämisen, olen siis mukana Yhdessä neulovissa
ja minun valintanihan on uusimmasta Novitasta numero 13. Enempää en mallista osaa kertoa, kun jätin oman lehteni lomareissulla Kuusamoon.. Ohjeen onneksi sain ihanalta kanssaneulojalta!
                435550.jpg
Lankana on Novitan Malibu, hieman, sanoisinko kankeaa ja kovaa neulottavaa. Mutta aivan upean näköistä! Tuo ruskea oli paikallisen halpakaupan tarjonnasta ainoa minulle kelvannut väri. Aluksi en niin hirmuisesti tuosta mallista pitänyt, mutta se miellytti siitä lehdestä eniten. Nyt kun sain neuleen vihdoin puikoille, niin olen ihastunut tuohon hirmuisesti!! Kuvio oli tosi helppo oppia, neule etenee nopeasti, vaikka silmukoita on 191. Tuo siis on jakku (tms) ja neulotaan yhtenä kappaleena kainaloihin asti.

Minä olen vieläkin yllättynyt tuosta edellisen kirjoituksen mekon ohjeesta! Siis sen salamannopeasta löytymisestä! Sitä kyselin myös sieltä Novita-klubista ja ei aikaakaan, kun ohje oli sähköpostissani, uskomatonta! Nyt täytyy saada noita keskeneräisiä töitä pois käsistä, että pääsen valitsemaan mekon lankoja. Kiitos vielä "Mirkulle" ohjeesta! Teit monta ihmistä onnelliseksi!!

Selkäni kuulumiset: vahvemmat lääkkeet ja odotellaan kaksi viikkoa. Jos ei ole parantunut, niin sitten kuvauksiin ja...
Selkä ei ole parantunut, mutta eihän tässä ole vielä mennytkään kuin muutama päivä. Lääkkeistä huolimatta tuska repii jalkaa ja selkäkin on välillä kipeä. Joten sanoisin, että se on mennyt huonompaan suuntaan. Mutta oliko pakko siivota.. (Oli)

Hyvää naistenpäivää!!!