Yö meni hienosti, vauva nukahti kylvyn jälkeen yöunille hieman ennen yhdeksää. Heräsi syömään vasta kolmen maissa ja seuraavan kerran kuudelta. Ja jatkaa vieläkin uniaan. Kyllä oli ruhtinaallista nukkua! Nousin sitten kuudelta itse ylös, sain rauhassa juoda aamukahvit ja heräillä. Mulla kun se herääminen kestää ja kestää. Nyt olen jo ehtinyt käydä suihkussa ja keittää isommille aamupuurot. Pyykkiä olen pessyt (on mulla pyykkikonekin ;)) ja juonut lisää kahvia. Eilinen päiväkin meni hienosti, oli oikeastaan ensimmäinen päivä, kun vauva ei huutanut/kitissyt. Oli niin aurinkoinen, että. Nukkui aamupäivällä pihalla pari tuntia ja iltapäivällä saman verran. Syöminen on hieman tasoittunut, tissillä ei tartte ihan koko aikaa olla. Jospa tämä päivä menisi yhtä hienosti. Huomenna alkaisi Kyrönmaan opistossa  jooga, mutta en ehkä aivan vielä uskalla aloittaa. Täytyy käydä kysymässä, voinko olla heti alkuun pari kertaa pois. En ole koskaan joogaa kokeillut, nyt tekisi mieli. Vuorotyön takia en ole mitään tuollaisia ehtinyt harrastaa, nyt äitiyslomalla olisi siihen mahdollisuus. Olihan siellä muitakin mielenkiintoisia harrastuksia, käsitöihin liittyviä ja kaikenmoisia jumppia, mutta kun ei tuota vauvaa voi jättää muille. Joskus myöhemmin sitten... Lenkkeily alkoi lupaavasti, mutta sekin on nyt lopahtanut. En vaan ole saanut lähdettyä kotoa postilaatikkoa kauemmas. On tässä ollut kaikenlaisia kiireitäkin, makuhunajia olen taas tehnyt ja purkittanut oikein urakalla. Sekin onnistuu yhdellä kädellä, jotenkuten. Liina on käytössä, mutta ei aivan jatkuvasti.Tekisi mieli hommata muunlaisiakin liinoja, mutta ovat niin turkasen kalliita... Käytetytkin.

Nyt vielä yksi kupillinen kahvia ja sitten lasten kanssa kauppaan, kävellen. Kunhan heräävät ensin, siis. Matkaa ei paljon ole, mutta siellä tihkuttaa vettä... Ei se oikeasti mua haittaa, sehän on vain pukeutumiskysymys.