En lähe noihin hemmetin hamstereihin mukaan. Toista kertaa olin tänä vuonna mukana ja lankaa kului yli 2 kiloo. Mutta pahinta on tämä huono olo. Siis mua tökkii ja ällöttää ja vaikka mitä... Käsityöt.

Ja kaikki tämä on ihan leikkimielistä ja vapaaehtoista ja silleen. Mutta mun kilpailuhenkisyys (jota mulla ei siis (oikeesti) oo) saa mut voimaan huonosti ja pahoin!!!

Mun lankavarasto on varmaan ihan jo mitätön, mutta uusia lankoja EN osta. Ja kulutan hulluna noita entisiä pois. Ostovimmani kanavoin kaikenmaailman tarvikkeisiin (onko järkee vai ei????), joita niitäkään en oikeasti tarvitse.

Siis niinku mitä mä yritän selittää? No, olen ostanu kangaspuut!! (äiti hei, ne on ne lasten kangaspuut, ne pienet..)

Ja joo, hamsteroin menemään lankaa kaikenkaikkiaan yli 2 kiloa (2255g) tänä lyhyenä helmikuuna. Josta kaksi päivää meni pelkästään hiihtolomareissun ajamisiiin kotoa pohjoseen ja takas.

En jaksa erikseen raportoida tänne kaikkia grammoja, mutta tein tiskiliinoja, pipoja, parit sukat, pari pesukinnasta ja Minna Canthin tyylisen huivin Sannalle. Oma samanmoinen huivi odottaa innostusta. Niin ja tein yhden pikkuruisen laukun/pussukan, mutta se joutuu johonki nurkkaan häpeemään. Reeta siis tahto hopeisen pontson ja laukun. Mutta tämä laukku ei kuulemma ole oikea laukku...

 

 Tämä tässä Sannan huivi. Minna esittelemässä, eikä kuva ehkä kerro koko totuutta. Minna on minua pitempi (ei oo!!), siis melki 170cm ja huivin yläreuna kuvassa rullalla, joten huivilla on mittaa ihan hyväisesti. Minnalla oli kiire lenkille, joten en ehtiny prässätä huivia. (en kerro, että huivi valmistui jo ennen hiihtolomaa, aikaa prässätä/höyryttää/pingottaa olis ollu kyllä)

Tein myös kaksi pesukinnasta, toinen mulle ja toinen Sannalle. Langaksi löysin jotain ihan ihmeellistä lankaa, hamppua? Mun lankavarastoista, siis. Kaikki meni, viimeistä senttiä myöten, joten ei siitäkään sen enempää.

Jos tahotte lukea enempi tästä Hamsterikuusta, niin se onnistuu tästä linkistä. Sieltä sivusta ku klikkaa niitä kutosia, ni se on se mun porukani.

En ihan tarkkaan tiiä kuka kaiken kaikkiaan voitti, siis kulutti lankojaan eniten, mutta ainaki alablogeista me kutoset voitettiin!! Ja kiitos sekä Juulin että keskiäkäisen Pelagian!!

Palaan asiaan oikaisemaan, jos kävi niin hullusti, että joku muu kuudesta hamsterien alablogista voitti... 

Tää jatkaa kutomista (ja tällä kertaa ihan aikuusten oikeesti. Kangaspuilla).