Ostin jo odotusaikana sylipussin ja Vauva-lehden tilauksesta sain sellaisen ikävän vihreän pitkän puuvillaisen kantoliinan. Itseasiassa liinan takia koko lehden tilasinkin... Olen itselleni hokenut, etten osaa liinaa sitoa, niin ollen kumpikaan ei ole ollut käytössä. Ja sitä paitsi, vauva on ollut niin ärtyisä, etten ole  pystynyt sidontoja opettelemaan (=tekosyy). Nyt sitten Tiinan kommentin kannustamana ja itseeni ärsyyntyneenä otin liinan kauniiseen käteeni ja opettelin yhden sidonnan!!!! Ja osasin sen eka kerrasta! Kyllä sitä pitää olla tyhmä, kun ei voi uskoa itseensä tuon vertaa. Kuinka paljon helpommalla olisin päässyt, kun olisin vaan reippaasti opetellut, höh.  Ja kun mun mottoni on : ei saa sanoa en osaa, vaan mä opettelen!!! (Alunperin tämän sanoi minulle siskoni, kiitos siitä)  Kävin ihan lenkillä vauva liinassa! Kyllä olen nyt ylpeä itsestäni, hyvä mä!!

 

9403.jpg