Lina ihan vähän auttaa mummua noitten lankojen ja (Knit Picksin pyörö-) puikkojen kanssa.

Lina saa myös kiipeillä ikkunalaudalla, kun kerta Aleksikin saa... Miten ihmeessä tuo ikkuna voi olla likainen?

Linalla ja mummulla on muitakin yhteisiä intohimoja. Kynttilät.

Tämä puolestaan onkin piiiiitkästä aikaa Aleksi, joka tykkää nukkua missä vain (ja kuorsata). Tässä pienten tyttöjen pahvilaatikkomaja olohuoneessa akvaarion edessä. Aleksi nukkuu toisinaan myös akvaarion päällä, mutta kuvat siitä olivat hieman epäselviä. Pelkäsin laatikon romahtavan, on niin notkollaan.. Aleksi on tavattu nukkumasta myös Reetan rattaista, nukenvaunuista, itsekunkin sängystä, ikkunalaudoilta ja tulostimen päältä. Niin ja tietysti mun tietokoneen näytön edestä. Varsinkin, kun olen koneella Nauru

Ja asiaan. Täällä on urakoitu silmukkamerkkejä, Riitu teki niitä myös eskarikavereilleen ystävänpäivälahjoiksi. Minä olen joskus kyllä kovasti vakuuttanut pysyväni vain lankojen ja puikkojen parissa, mutta.. Tai enhän mä muuten, mutta ku mä tartten. Ja sitte niitä tuli vähä tehtyä. Kuvassa ei todellakaan ole kaikki, mutta pientä esimakua tulevasta.

Onko kiinnostusta ostaa silmukkamerkkejä papukaija-lukoilla? Mikä hinta olisi sopiva? Huom. tämähän on siis kotimaista käsityötä. Tarvikkeet onkin sitten mistälie. Todennäköisesti näitä tulee Kirppikselle myyntiin. 

Minä siis en ole tehnyt noista merkeistä kuin ihan muutaman, Sannam taisi tehdä eniten. Ja Sannam myös siivosi sen eteisen, kiitos kovasti Sannam! Ja niitä kaulahuiveja oli ainakin kymmenen...