Älä lue, jos olet yliherkkä valitukselle!

En ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi ostaa mitään Marimekon tuotteita, koska ne kuosit eivät minua oikein innosta. En sanoisi rumiksi, mutta minä vain en tykkää niistä. Sellainen mielikuva minulla niistä kuitenkin on, että ovat laadukasta ja kotimaista. Ainakin suoraan sanottuna törkeän kalliita. No, nyt narrasin, olen ostanut kylpytakin joululahjaksi. Mutta Terhi itse toivoi sitä.

Kauhajoen (lankaostos-) reissulla poikkesimme Marimekon myymälään ja koska siellä oli poistokori, hypistelin niitäkin sitten. Samassa puljussa oli myös siis lankoja! Poistokorissa oli lähinnä lasten vaatteita, ja löysinkin sieltä lyhythihaisen bodyn. Ostin sen Reetalle kesäksi. No, en jaksanut kesää odottaa ja Reeta piti sitä kerran päällään. Päivän. Sitten se meni pyykkiin.

Sen lisäksi, että saumat alkoivat kiertää tosi rumasti, niin olkasauma oli ratkennut! Ja toinenkin. Lähetin Marimekolle palautetta (sähköpostitse), koska oletin sen edes tämän yhden kesän kestävän. Oikeasti ajattelin, että siitä riittäisi "parempaa" kesäbodya myös lapsenlapsilleni. No, palautteeseen vastattiin monen päivän päästä. Mielestäni myös aika kuivasti. Ei edes pahoiteltu! Käskettiin lähettää body sinne. Laitoin bodyn postiin jo ennen pääsiäistä, eikä sieltä ole kuulunut vieläkään yhtään mitään!

Olen reklamoinut myös muista tuotteista, mm. lasten vaatteista, elintarvikkeista, kaikesta, mistä aihetta on ollut. Ikinä, ei ikinä ole vastaus näin kauaa viipynyt. Olen todellakin pettynyt.. Mutta tiedän, minkä firman tuotteita en enää osta.  

                83745.jpg

Ihan kiva body..  Kuvan olis tietysti voinu kääntää oikein päin  :)