Mutta ei ainakaan tässä blogissa.

Pitemmittä puheitta, sain sitten valmiiksi kahdetkin sukat. Toiset hyväntekeväisyyteen ja toiset mulle ittelle. Molemmista loppui lanka kesken, mutta kävi kuten arvelinkin, täältä blogistaniasta löytyi lisää. Kiitos vielä kerran langoista, Hannala sekä Eva (neulova äiti) !! Hannalalla ei taida olla omaa blogia?

1544007.jpg1544015.jpg

Kävin kuvaamassa sukat ennen auringonlaskua ja kuvia koneelle siirtäessä huomasin jonkun ihme rasvatahran kuvissa. Siis kamerassa olleen..

Miten niitä oikein voi tulla, kun eihän kameraa käytä muut kuin minä? Seuraava kuvakin taisi löytyä Minnan kamerasta, enkä yhtään ihmettele, miten meidän ikkunat voi olla likaisia.

1544057.jpg

Riitu siis keittiön ikkunan takana, mutta minulla ei ole aavistustakaan ajankohdasta (no, olisko kevättalvi??) eikä siitä miksi lapsi on pukeutunut sadetakkiin... Tämän jutun pointti oli siis se, että jos ikkunat sotkeutuvat itsekseen, niin sen tekee myös kameran linssi.  

Mutta siis niihin sukkiin. Tässä vielä yksi (taiteellinen ja kaunis) sukkakuva:

1544017.jpg

Mikähän toi yksi yksinäinen sukka oikein on?

 Se on se seksintappaja-sukka. Se mitä pidän lähes yötä päivää, kesää talvea. Ja nimenomaan tuossa hermosärky-takajalassa. Kauniisti vaikka farkkujen päällä tai alla, kuinka olenkin sattunut sen pukemaan.

 

Mutta kaikesta huolimatta oikein

 Hyvää ja lämpöistä Äitienpäivää kaikille Äideille ja Isoäideille!!

1544137.jpg

Ps. Isoäidit: oletteko mummuja, mummeja, vai millä nimellä teitä kutsutaan? Paras "kutsumanimi" jonka olen kuullut on Muumuu. Leikkauksessa ollessani naapurivuoteen rouva kertoi vanhimman lapsenlapsen keksineen hänelle nimen Muumuu. Voi hitsi, kun olen kade... Minä kun olen pienestä asti halunnut tulla mummuksi. Siis sen lisäksi, että olen aina halunnut olla äiti. Miksi en hoksannut haluta olla Muumuu????