Seinäjoen seudun käsityötapaaminen on sitten Nurmossa ja paikka on Pizzeria Rafaello´s. Maanantaina 06.03, klo 18.00 -> . Tervetuloa mukaan kaikki "uudet ja vanhat"! Olen myös ollut järjestämässä reissua Kauhajoelle, Tapion kauppaan, kun sitä niin kovasti on kehuttu. Kiitos vaan, Piiku, ideasta! Muutama paikka olisi vielä vapaana, onko kiinnostuneita? Aika on lauantai, 18.03. Reitti Ylistaro-Seinäjoki-Kauhajoki. Seinäjoelta lähtö klo 12.00. Takaisin tullaan samaa reittiä, kun rahat on loppu, tai joskus se jälkeen :D Olisin halunnut käydä myös Määkylän puodissa, mutta he ovat silloin käsityömessuilla (yllätys, yllätys) jossain päin Suomea. Tarkemmin sanottuna Turuus. Onko vinkkejä missä muualla voisi tuon reissun puitteissa käydä?? Täytyy tunnustaa näin lähes "lappalaisena", että tuo Kauhajoen suunta on minulle aivan outo. Määkylän Puodissa muistan kerran käyneeni. Se oli "edellisessä elämässäni", minulla oli silloin itselläkin lampaita (!!!) ja olin jollakin lammas-reissulla mukana. Mutta siitä on niin kauan...

Puikkoja ei ole juuri tullut kilkuteltua. Reetan sukat tein valmiiksi. Se yksi keskeneräinen olympianeule odottaa olohuoneessa. Huomenna sen kimppuun. Ehkä. Eihän kukaan enää muista niitä muita keskeneräisiä?? Mikäs se olikaan se salaperäinen vaaleanpunainen työ, jota niin innolla syksyllä tein?? Siellä se irvistelee (sillai kiltisti) kirjahyllyssä, kun istahdan sohvalle. Kyllä, aion tehdä senkin joskus loppuun. Vaikkakaan se ei ehdi enää Reetan käyttöön. Mitähän muuta mulla olisi kesken. Yhdet villahousut mulle ittelle, mutta niistä te ette tiedä mitään, koska ne ovat olleet kesken jo niiiiiin kauan. Nekin kyllä tulevat ennemmin tai myöhemmin valmiiksi. Pianhan tässä on kevät, ei niitä kesällä tarvi, eihän?? Ensi kesä on kaunis ja aurinkoinen, lämmin ja vähäsateinen! Joo, ainakin jos olisin töissä.