Joskus yli 16 vuotta sitten tilasin itselleni tämmöisen hevostaulun:
                      398041.jpg
Silloinen naapurini näki sen ja halusi ostaa sen vanhemmilleen joululahjaksi. Tuli kiire, koska se taisi olla joulukuun alkua. Minä siis tietysti lupasin taulun pistellä valmiiksi jouluksi. Ja niin tein. Saattoi siinä jokunen yökin mennä, mutta se valmistui ajoissa.
 Tuohan on "pitkäpistotyö", johon hevosten harjat tehdään pitkistä langanpätkistä ja "kasvot" lyhyemmistä. Valmiin taulun kuva löytyy mm. täältä
Samantien tilasin itselleni uuden samanlaisen, koska pidin siitä niin kovasti.
Joku siinä kuitenkin tökki, koska tuolla kaapissa hevoset ovat saaneet odottaa. Muutaman langan olen tauluun pistellyt nyt  tammi-helmikuun aikana. Ja yllättävää kyllä, kaikki langat ym. näyttäisivät olevan tallessa.

Hyvä on, tunnustan, Zermatt odottelee kaikessa rauhassa kokoajaa. Lupaan, ettei tarvitse niin kauaa odotella kuin noiden hepoisten...

Arvatkaas mitä?? Sipi oli tehnyt minulle, siis ihan minulle oman napin!! Kyllä olen nyt vähä ylpee   :D 

Saa napata mukaansa!

                                398043.jpg


Niin joo, se Vivaldin takakpl on edennyt vauhdikkaasti, ei sitä ole hankala neuloa, vaikka onkin mustaa. Yksikään kolmesta keskeneräisestä sukasta ei ole vielä valmistunut ja selkä on edelleen aika paska..
Tässä kai ne tärkeimmät kuulumiset??