Mitään hirmuisen sykähdyttävää sieltä en löytänyt. Mutta ehkä sieltä jotain voi lapsille löytyä, kun antaa ajan kulua. Linnean jussi-paita on pian valmis, sekin on ollut Novitan ohjeissa ties kuinka kauan. Olen kai hieman hitaasti lämpenevää sorttia :)
Niin.. Pinssi rikkinäisenä.

Ostin itselleni uuden lampun tuossa joku aika sitten. Ei sille ollut tarvista, eikä oikein paikkakaan.. Mutta paikka sille löytyi ja oikeasti tarvekkin sitten oli. Syystä että jouduin siirtämään neulomis (saanhan sanoa kutomis-) paikkani lähemmäs tv:tä. Ei minun näköni ole huonontunut, ei toki. Tv:n tekstitykset vaan kirjoitetaan niin pienellä nykyään...
Ennen kudoin sohvalla, mutta sitä nyt en viitsinyt raahata keskelle lattiaa.

              337356.jpg
Uusi paikka tässä. Tuolilla on ristipistoilemani Aino-tyyny, sain sen joskus lahjaksi entiseltä naapuriltani. Tuolin viereen löysin kaapista korin, muistin korin ja muistelin, että siinä olisi lankaa. Lankaa olikin, mutta lankojen alta löytyi jotain hyvin kammottavaa... Sellainen vihreä, pörröinen neule.. Kokoa minä :)
Tai siis, se ei ollut vielä valmis neule (yllätyittehän??), vain vaan osittain kasattu. En oikein muista koska sen olen tehnyt, on siitä ainakin 10 vuotta.. Ettehän halua nähdä sitä, ettehän? Olen sen(kin) ohjeen tempaissut taas ihan omasta päästäni.

Nyt kun sain noin hyvän kutomis-paikan, niin kylläpä viikonloppunakin jaksoin tuijottaa tv:tä! Oikeastaan katsoin yhden dvd:n, Moskun (tiedän, että se tuli tv:stäkin, mutten silloin ollut kotona). Ostin Moskun omaksi jo viime kesänä, kiltistihän tuo jaksoi minua odottaa.
Moskusta sen verran, että alkuun minua suunnattomasti häiritsi se "h:n pääle puhuminen", kun näyttelijät eivät osanneet puhua oikein. Kuullosti niiiiiin teennäiseltä. Mutta loppujen lopuksi pidin elokuvasta kovasti, eikä se murre enää lopussa niin pahasti häirinnyt.