Kyllä minulla onkin ollut hyvää tuuria; olen voittanut taas ja peräti kahdessakin blogissa!
Lumikide oli tehnyt kaksi kaunista liinaa ja minä voitin niistä toisen viidentuhannen kävijän kunniaksi järjestetyssä arvonnassa!!
541822.jpg
Kiitos todella kauniista liinasta! Pienet jo mallas liinaa päähänsä ja heille pitäisi kuulemma tehdä tuollaiset pipot! Ööööh.. Ei ehkä taida minun taitoni riittää.
Tuo liinan voittaminen olikin tosi kiva juttu. Tyttäreni Sanna sai avopiltaan virkatun liinan ja minun on ollut tarkoitus lainata sitä.  Olisin yrittänyt tehdä itselleni samanlaisen...
Liina on ollut Sannalla jo ehkä kolmisen vuotta? Ei ehkä olisi tullut koskaan sitä kuitenkaan tehtyä. Mutta
nyt ei tarvitsekaan! Kiitos Lumikide!!

Pamilta
bongasin tasaluvun 5000 ja sain ihanan paketin myös häneltä! Kiitos vielä kerran!!
541826.jpg
Positiivareiden kortit ja kaksi kerää Novitan Cocos-lankaa sekä vesipolymeerejä!
Vesipolymeerit (eli värimulta) pääsivät heti käyttöön. Kuvassa ne eivät kyllä vielä ole bambun juurella, mutta tuohon ne  laitoin kuvan ottamisen jälkeen (blondi vauhdissa jälleen).
541827.jpg
Tämän kivan onnenbambun (ruokotraakkipuun verso) sain taannoin Sipiltä.
Ja se on vieläkin hengissä! Huomatkaa myös mehiläinen  :)

Laitoin myös pikkuisen sinistä elintarvikeväriä. Pikkuisen = kunnon loraus.. Ei siinä pullossa ollutkaan sitä "tippa-kerrallaan"-muovijutskaa... Täytyy vissiin kuvata bambu uudestaan värimullassaan.

Käsitöitä olen tehnyt taas puikot sauhuten, Pamilta saamani Cocos-lanka halusi heti paikalla päätyä pipoksi:
541829.jpg
Pipo ei näytä pipolta, valitettavasti tuollainen muovisanko ei ihan korvaa oikeaa päätä.
Taustalla aloittamani mekko. Kyllä se valmistuu!
Vakuuttelen lähinnä itselleni...