-olen aloittanut ensimmäisen apupupuni!

-olen saanut Vaaka-tilkku -haasteen, jota en meinannut muistaa jatkaa.. Tilkkuja on kuitenkin lipaston laatikossa useita ja lisää aion tehdä.

-olen taas mukana lapaskuussa. Lapasia varmaankin valmistuu. Joskus.

-torstaina, 01.11 on erittäin jännittävät hetket täällä kotikatsomossa, kun siskontyttöni Mia yrittää valita sen Oikean Salkun. Taustajoukoissa voipi vilahtaa myös oma lapsoseni Laura, me muut emme valitettavasti päässeet kuvauksiin. Siis olimme estyneet menemästä sinne. Olisihan se kiva ollu joskus päästä oikeen telkkariin, mutta, mutta..

Tästä linkistä näkee Mian ja siskoni tunnelmia ennen kilpailua. Kumpaakaan en olisi edes tunnistanut, jos en olisi tiennyt... Ja linkki ei varmaankaan kauaa ole toiminnasssa. Saapi huomauttaa, jos/kun se ei johda minnekään.

En minä muuten olis nyt edes päivittänyt, mutta kun blogilista niin kerran väitti. Yksi pusero olisi valmis ja se epämääräinen kirjava neule(lähes valmis), jota jo väläytinkin. Yritän saada kuviakin tänne. Pitänee pyytää vaikka Riitua kuvaamaan, josko tuota päivänvaloa olisi tarpeeksi eikä koko ajan tihkuttaisi vettä. En minä valita, minustahan on kiva olla sisällä käsitöiden parissa kun sain kompostinkin talvikuntoon. Haravakin on varastossa odottamassa ensi kevättä ja muutenkin talvi saa puolestani tulla. Lankaa piisaa ja ideoita, voiko sitä muuta toivoa???

Ja Seinäjoen seudun käsityötapaaminen Cafe Framessa ke 31.10 klo 17.00 alkaen.

PS. Liinun paketti matkalla jossain päin Suomea, julkaisen kuvan siitäkin myöhemmin. Ja voitteko kuvitella, siitä paketista jäi jotain pois... Lähetän perässä.  Jos muistan  ;D