Vastasin jo jonkin aikaa sitten Tellun haasteeseen:

 neulo tai virkkaa itsellesi uusi avaimenperä ja kerro sen kautta jotakin itsestäsi.

Ei ole vielä aavistustakaan minkälainen avaimenperäni tulee olemaan, mutta kyllä se idea vielä jostain pulpahtaa mieleen, onneksi on vielä aikaa.

Jatkan haastetta! Käykää ilmoittautumassa Tellun blogissa.

Nyt on työn alla vain se eteisen verho, muut keskeneräiset ovat tauolla. Eihän niitä paljon olekaan. Yksi Riitun pusero ja mun huovutettavat tossut. Oikeastaan ne ovat talvi-juttuja, joten eihän niitä tarvitse/voi näin keväällä tehdä? Kesähän ei vielä mitenkään voi olla, ei vaikka vaihdoin ihan shortsit jo jalkaan. Sanokaa mun sanoneen, ei se kesä näin helposti tule!

Haluaisin tehdä jotain muutakin kesäistä? Mutta mitä, hmmm. Ei tule yhtään ideaa mieleen. Kaikki tekevät ihania huiveja ym, mutta en minä ole mikään huivi-  tyyppi. Huolestuneena huomaan, että mun tekis mieli tehdä ittelle joku "mummoneule".. Siis sellainen, jonka voi vetäistä päälleen kun istuu iltaa pihalla ja alkaa tulla kylmä.. Huivi? No, ei minulle. Hihatin? Taikajakku? Torkkupeitto? Se Reetan omakin peitto on kesken. Mitä tekisin?? Ja mistä langasta? Äääh, tosi ongelmallista. Järkevintä minun olisi tehdä inventaario lankakaappiini (+lipaston kaappiin ja laatikoihin ja olohuoneen hyllyyn ja sohvapöydän laatikoihin ja muutamaan pussiin, jotka ovat tuolla varastossa...) ja katsoa ensin mitä sieltä löytyy ja kuunnella miksi ne haluavat isona tulla. Ja kyllä, langat puhuvat myös minulle. Tietysti! Tänään lueskelin noita käsityöblogeja ja törmäsin muutamiin huovutettuihin juttuihin. Lähinnä laukkuihin. Mulla olisi jossain niitä vanhoja huopuvia lankoja, mutta eihän niitä voi näin helteellä edes ajatella. Mitä minä sitten tekisin? Ai niin, ne työkaverin tytön ylipolven-sukat on kesken. Ja ne joudun purkamaan. Osaan kyllä tehdä sen polven kohdan oikein, mutta muuten ne on tosi ruman näköiset. En edes viitsi kuvaa ottaa. Ne täytyisi tehdä valmiiksi. Huoh.. Piti käydä vauvaa katsomassa viime viikolla. En sitten mennyt, kun sukkien teko tökki niin. 

On pitänyt jo monta kertaa kiittää teitä lukijoita kommenteista. Oli kiva kuulla siitäkin saippuakupla-aineesta! Pitäisi oikein kokeilla muitakin ohjeita kuin omani. Nimittäin se glyserolini loppuu pian. On niin vaivalloista lähteä apteekkiin hakemaan lisää. Samoin on pitänyt tunnustaa yksi juttu..  Olen vahingossa poistanut muutaman kommentin! Kun on pitänyt klikata sitää www-nappia, niin olenkin klikannut poista-nappia  *punastuu ja häpeää*  Ja se kommentti poistuu sitten ihan just. Sitä ei pysty enää perumaan. Että jos huomaat kommenttisi kadonneen, niin ole kiltti ja kirjoita se uudelleen, kiitos. 

Nyt ei siis tule kuvia, kun ei ole mitä kuvata. Pihallakaan ei näy muuta kesän merkkiä kuin nokkoset ja muutama sinililja. Tai no, kyllä koivut jo vihertävät! Ja mehiläiset kantavat pesiin oikein kaunista vaalean keltaista siitepölyä.     

Siitä mekosta en sitten saanut kuvaa Reetan päällä. Reetan pitäisi seisoa ilman tukea, muuten saa kuvan vain sivusta tai takaa. Täytyisi saada joku avuksi.