Riitulla on tapana aamuöisin tulla meidän viereen nukkumaan. Minä nousin kahville ja Riitu jäi Reetan kanssa nukkumaan. Kun Reeta heräsi ja alkoi kiljahtelemaan, myös Riitu heräsi ja tuumasi vain, että "Minä en oo kattonut kaikkia unia vielä!!". Mutta ei jatkanut uniaan enää.

Tässä välipalana tekemäni Riitun poncho, jota Riitu ei suostu pitämään :( ,  kuin korkeintaan hameena. Se salainen vaaleanpunainen projekti (Woolista) etenee ja on jo loppusuoralla. Mutta tuo Novitan verkkoponcho oli aivan pakko tehdä, kun sen ohje ja kuvia tuli jokapaikassa vastaan! Pörröinen lanka on jotain Novitan "kaapista löytyy"-lankaa, mukana on myös valkoista Woolia. Ohje on Novitan, mutta pienensin sitä. Kaulukseen tuli 40 silmukkaa, puikot nro 10, mutta virkkuukoukku kokoa 5,5. Isompaa mulla ei ollut, eikä Halviksessakaan. Perjantaina tulee Halvikseen lisää, kuten myös Teddy-lankaa, joten myös Minna tulee saamaan oman ponchonsa. Minnalle mun piti eka tehdäkin, mutta neiti ei kelpuuttanut mun olemassa olevia lankoja! Kummallista...

11618.jpg